Saturday, November 13, 2010

mOoD : UpdAtE~

Adei.. permulaan dgn keluhan.hm, rini mood nak update blog bila dah tak dew papew nak wat. Tgl n ditinggalkan sorang2..hua999. dak2 umah suma dah balik kg. bwu pas abes layan Hindustan. Hehe..Salman Khan..tp sad ending la.. serabot jd nya.haha… actually, byk menda nk kena wat nie. Tp mls sgt2…hua99.. erm, wse nak relax2 jek, tp punya la relax sampai dah bosan.hem, cam ne nie?? Pg tadi mak tepon..hehe, sesuatu y x disangka!!! Mungkin sebb lm dah ku tak contact ngan family. Erm, terok kan aku.?huhu.. but, I have my own reason. Biar aku jew y tahu..huhu.. hem, ari nie gak angah p KL. Jemput akak n brg2 dia. Akak dah abeh praktikal… erm, time aku abes t adew x y dtg jemput aek.hem… juz wait n c..huhu.. lagi sebulan 17 hari aku nak abes praktikal.then, aku x tau mn arah tuju seterusnya… huhu, sgt takot n serabot…hope aku leh dapat keje y elok n capai impian aku…impian yang 1..k, c u next entry…adios~

3 comments:

.::cik lin::. said...

jgn serabut2.....hidup perlu lalui ngan senyuman walaupun perit utk senyum dan tersenyum

☯ ⒻⓘⓏⓩ ☯ ™ said...

hehehe i`allah pasti adew rezeki awk d mana2....hehe c n wait...hehhe

randiks said...

yup lin..ku kn cuba t'senyum.mklum la..senyum aku kn mhl.hehe...tnx 4 ur support.luv u sis.muah~
fizz: wish me bro~tQ