Tuesday, January 18, 2011

WeLcOmE 2o11~

wallaweh... HEPPY NEW YEAR dud!!! haha... 
teruja sambut thn baru walaupun dah agak t'lambat.ngee...~
ke'bz'an y ku alami sejak 2 menjak nie x memungkinkan
aku utk m'updatekan blog nie..
pew r y dibzkan aek,ngee....
skrg utk permulaan 2o11 nie mcm2 y perlu aku pk kan
dengan status aku sebagai PENGANGGUR y x brape nak best nie...
erm, perasaan y semakin ari makin mendesak..
rasa y x keruan..
pergolakan dalaman y memberontak..
kerja..kerja...kerja.....
....addhoi....
keluhan demi keluhan..
memulakan thn baru dgn keluhan????
wawawa..pew petandanya nie..
akak : hish, suka sgt mengeluh, sbr la..ape nak jadi ni??
aku : hobi enab memg mengeluh pon....
mak : mak ingat nak benti kerja, k.lang kerja la plak
aku : wokeh, tgu t enab keja mak dok umah ja tau...
abah : haih, bila la abah dapat rehat2 kat umah nie.
aku : ala, abah tgu la sket lagi..b'thn3!!!
cam na nie...
addhoi...mengeluh lagi.
erm, 2o11 y ku x nmpak lagi hala tuju aku...
first time ku tempuhi thn baru tanpa perancangan...
kalo sblm2 nie ada la nak bukak skolah dah la...
nak masuk sem baru dah la...
...thn ni???
erm, plan9999!!!
need some plan nak wat pew thn nie???
misi utama mencari kerja...
tapi...huhu..
aku perlu buat sesuatu..
tapi apa?
nak wat apa?
somebody can help me?
......ples......


kui3..jwpn y agak bagus ku wse...ngee..



1 comment:

[ F i Z Z ] said...

dah apply ker spa.....