Sunday, September 19, 2010

mY bReakFirSt...

weekend nie aku sensorg kat umah sbb my housemate2 lik kg..mood raya lg ni.ngeh2...tgl la ku n d'KFC geng at dis sewa home..tidow mlm pon b'teman kan cahaya lmpu dapor.hehe..takot kot...dah bis buln RAMADHAN..maka b'tebaran la makhluk2 b'nama SETAN..ngeh3~

# setan si pengacau...ngeh2~

so, sepanjang 2 ari ku bersendirian ni menu mknn aku pon jadi sgt la special.hehe... y utama nya... TELUR... aku dah singgah kedai runcit india depan tmn aku ni hanya utk membeli TELUR... 



# telur made in 'india shop'
"uncle, telo ada? nak 5 biji.."
"nah..Rm 1.70"
"erk,kalo 10 bijik bpe?"
"Rm 3.40..."
"ooo,bg sy 10 bijik la..."

and... today,for my breakfirst is.... roti  goreng TELOR

...
# wat 2 keping jek utk perut aku sowg.hehe...

dan...



# TELOR separuh masak...taok kicap udang lemak manis...

dan...



# milo panas... mai secwn..hehe~

Dat's my breakfirst today.. n also YESTERDAY...huhu... this weekend, bila berdiri jek depan my housmate 'nony jelly's mirror jek nampak la my face cam TELOR. hua999~ how bout next weekend????erk...

No comments: